Korbielovo z moimi Skrzatami!

Cześć! Ostatnio pogoda nie rozpieszcza, dlatego na „ocieplenie” dodaje już mocno zaległy wpis z małej wielkiej wycieczki w pierwsze pagórki naszej trójki, dla Szymusia duża nowość, ale jak dalej zobaczycie, był bardzo zachwycony 🙂

kad_0951

UWAGA ! [Wpis zawiera bezpłatne lokowanie produktu]

Na wspólną rodzinną wycieczkę zbieraliśmy się już od dawna, jednak z różnych powodów wyjazd się przeciągał.
To pogoda, to praca, to choroby i tak to trwało… stanowczo za długo! W końcu na początku października udało się nam wybrać na krótką weekendową wycieczkę. Na swój cel obraliśmy okolicę Żywca oraz tamtejszy Beskid 🙂

Na wyjazd wybraliśmy się w piątek wieczorem, aby w sobotę rano być pełni sił.
Tak też było, na swój cel wytypowaliśmy Pilsko (drugi po Babiej Górze co do wysokości szczyt górski w Beskidzie Żywieckim 1557 m n.p.m.) przy czym mieliśmy na uwadze że może nam się nie udać, jednak dłuższa przerwa w aktywności fizycznej oraz 13 miesięczny Junior mają ogromne znaczenie w kondycji.

kad_0834

kad_0851
kad_0866
kad_0872
kad_0879
Trasa nie była prosta jakby się wydawało, jednak pomocne okazało się nosidło marki Tula, Madzia niemal bez problemu „wyniosła” Szymka na halę Miziową, tam mieliśmy zaplanowany dłuższy postój. Jednak jak to bywa w planach… zostały one pokrzyżowane. Szymek aż tak pomagał Mamie że się spocił i nie mieliśmy go w co przebrać.
Niestety nasza wycieczka górska na tym się zakończyła i musieliśmy wracać. Na drogę powrotną zabrałem Syna, aby Madzia mogła sobie poszukać… grzybów, jednak ktoś był kilka kroków przed Nami i wszystko zbierał :/

kad_0919
kad_0959
kad_0992
kad_0996
badyl Ojca…

kad_1004
… i badyl Juniora 🙂

kad_1006

Na następny dzień mieliśmy jechać do Muzeum Browaru Żywiec, jednak Szymka wzięło przeziębienie i z racji wyższego priorytetu musieliśmy wracać do Krakowa. Tak czy inaczej wycieczka bardzo udana i wszystkim polecamy tamtejsze okolice !