Schwycona w dyby


Cześć! Wiem – dawno nie było wpisu, wiecie jak to czasem jest: praca, dom, Żona, dzieci, pies, kot, rybki itd. 🙂
Zadań fotograficznych ostatnio sporo, ale nie każde zlecenie może być na bloga, niektóre są objęte poufnością… jednak nie ten 🙂

W jeden z majowych, słonecznych dni, udaliśmy się na krótką wycieczkę z serii „Zwiedzamy Zamki”.
Celem był świeżo odrestaurowany zamek w Chęcinach.
Sporo już różnych zamków widziałem w Małopolsce, w Polsce, a nawet zagranicą, a jednak pomimo częstych podróży w kierunku północnym, w Chęcinach jeszcze nie byłem. Musiałem to nadrobić! 🙂

I było warto, zamek jak i cała jego otoczka bardzo ładnie przygotowana i wyremontowana. Warto jechać i zobaczyć.
W ładną pogodę sporo ludzi odwiedza świętokrzyską atrakcję.

Dla nas również było sporo atrakcji, m.in strzały z broni, łuku czy zabytkowe elementy zbroi:

a dodatkowo, tutaj np udało mi się złapać piękną Niewiastę w dyby 🙂

już prawie była moja, aż tu nagle pojawiła się Jej bratnia dusza, która uwolniła damę z niewoli… 🙂

nie pomogła nawet spora armata 😉

jednak po wielu pertraktacjach udało nam się dojść do porozumienia i Niewiasta była moja ponownie 🙂
w zamian, jednak musiałem oddać mój cenny skarbiec…

zyskałem jednak więcej niż marne „denary” 😀

a później już tylko: żyli długo i szczęśliwie podziwiając piękną okolicę 🙂

KAD_6615

KAD_6587

„wyzwoliciel” natomiast za swój cel wybrał wyprawy krzyżowe, nawracając „innowierców” na jedyną, słuszną stronę błoń

KAD_6618

do góry

Skomentuj

