Zielona wyspa po raz kolejny

Kolejny raz udało się odwiedzić kraj Guinnessa, św. Patryka, tanich ciuchów i ciągłego deszczu 🙂 Ireland Again!

KAD_2637
Wyjazd typowo, aby odświeżyć relacje rodzinne oraz aby odpocząć od natłoku pracy, w związku z tym, wszystko na spokojnie, na luzie, lecz z opcją na sprawdzenie nowego body w „terenie”.

W pierwszym dniu stricte odpoczynek oraz spokojne spacerki z Żonką oraz nowym członkiem rodziny mojej siostrzyczki.

KAD_2435
KAD_2437
Choć ja byłem już kolejny raz w „krainie owiec, pubów i whiskey” to oczywiście udało się zobaczyć nowe miejsca, jak i zaglądnąć raz jeszcze na najciekawsze atrakcje południowej Irlandii.
Tutaj kilka fotek z oddalonego o ok. 60km Waterfordu. Główny cel wizyty? Oczywiście shopping 🙂

KAD_2455
KAD_2460
KAD_2462
W drodze powrotnej do Wexfordu oczywiście zmusiłem Szwagierka aby zjechał do niedalekiego Duncannon Fort, było to jedno z miejsc w których jeszcze nie byłem 🙂

KAD_2472
KAD_2475
KAD_2479
KAD_2483
KAD_2485
KAD_2555

Wieczorem tego samego dnia wybraliśmy się na spacer połączony z nocną sesją miasta Wexford, jakie rezultaty, oceńcie sami 🙂

KAD_2489
niżej panorama (kliknij aby zobaczyć w większej rozdzielczości)
KAD_2491

KAD_2514
KAD_2516
KAD_2539
kolejnego dnia, znów krótka wycieczka, rozpoczynamy od „dou wiedźmy” chyba że „dom krasnoludków” ?

KAD_2542
KAD_2549
jeden z wielu zabytkowych, kamiennych kościołów

KAD_2558
KAD_2559
gwiazda jest i tu!

KAD_2564
tutaj dalej klimat katolicki, były klasztor cystersów z XIII wieku – Dunbrody Abbey

KAD_2614
wersja BW

KAD_2615
jadąc dalej, albo wcześniej – zależy jak na to patrząc 🙂 przyciągały nas ciekawe kolory na niebie w raz z układem chmur 🙂

KAD_2629
w końcu dotarliśmy do jednej z najpopularniejszej atrakcji Irlandii, a na pewno najpopularniejszej atrakcji południowej jej części – Hook Head Lighthouse – kolejny raz byłem w tym magicznym miejscu, teraz jednak miałem statyw, kilka zdjęć i wracamy bo zimno 🙂

KAD_2634

KAD_2638
KAD_2639
przed powrotem jeszcze dwa ujęcia Wexfordowego kościoła 🙂

KAD_2664
KAD_2667
no i niestety po kilku dniach, przyszedł czas powrotu 😦
powrót tak jak i przylot z kilkukrotnie większego niż Balice lotniska w Dublinie, oczywiście nie odbyło się bez „grzebania” w bagażach przez służby graniczne, za to natomiast mieliśmy na pożegnanie widok na Dublin nocą 🙂

gorące pozdrowienia i jeszcze raz podziękowania dla Siostrzyczki i Szwagierka za kolejną gościnę !